onsdag 8 april 2015

Vilken dag alltså 😊

Idag startade min dag med ett ultraljud på csk. Min mage fick sig en genomkörare, typ, där njurarna fick lite extra kontroll. Allt såg bra ut, läkaren var trevlig, lyssnade och visade respekt trots att han absolut inte kunde se något avvikande. Skönt! Uskan på rummet var också mycket trevlig och visade hänsyn för min oro. Härligt att se!

Efter det blev det frukost med Ida. Alltså kolla in Messi, vilken stil han kör med 😂



Som vanligt på onsdagar blev det fika på café Sandhem i Vä. Vilket härligt väder det varit, 17 grader visade det i min bil ☀️


Fasen vad jag älskar min lilla sessa! Hon kan inte låta bli att grimasera på bild ❤️😂


Sen fick vi faktiskt till en mysrunda med bästaste Ida och Ludde. Ludde tyckte det var jobbigt, såg väldigt trött ut, bada ville han inte heller....


Ida försökte lyfta ner honom men han vägrade, hahaha, hade jag med gjort 😉


Vi var inte ensamma på turen, förutom alla motionärer och flanerare var där en jäkla massa snokar! Shit alltså...



Det var lite för mycket för mig! Där brukar jag springa ensam, ska inte göra det fler gånger!!!

Hualia!

Annars var det ljuvligt att känna värme och sol för en gångs skull 😊☀️



Tjongeling!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar