tisdag 28 april 2015

Löpning is the shit!

Idag fick jag till 9 km på löpband, utan problem, kändes riktigt bra! Jag pratade med en av pt-tränarna på gymmet om hjälp med min löpträning. Om det finns efterfrågan ska de starta upp löpargrupp igen, annars kan jag köpa pt-timmar. Det känner jag inte att jag har råd med riktigt så det måste funderas på... Hon ska också springa Göteborgsvarvet i år, blev faktiskt smittad av hennes engagemang, roligt!

Förra veckan var jag och tjejerna på VIP-shopping på H&M här i stan. Då hittade jag lite nya träningskläder till mig och lite fint till Melissa. Det blev bla nya träningsstrumpor, de sitter nästan som mina kompressionsstrumpor, provade springa i dem idag, riktigt bekvämt 😊👍

Snygga va? Eller inte...är trött på rosa detaljer på träningskläder!


Nu tvättar vi 😏 Tränar man ofta måste man tvätta ofta....eller shoppa mer träningskläder 😂

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar