torsdag 2 april 2015

Trevlig läsning!


På lördag börjar kvartsfinalerna! Det ser vi fram emot. Första matchen känns alltid lugnast för publiken, laget måste inte vinna (även om man jäkligt gärna vill vinna). De matcher som kommer sedan kan innebära en viss del av ångest OM det är en jämn match eller IFK ligger under... Då sitter jag som på nålar och blir enormt lättad ifall det blir vinst för IFK. 

Om det inte blir vinst hittar vi alltid skäl till det, kan vara vad som helst, för att inte känna sig som en förlorare, det andra laget har helt enkelt haft en jäkla tur som vunnit. Hahaha, hur som helst ska det bli kul att följa IFK Kristianstad till årets SM-guld ;-)

Ikväll jobbar jag så nu ska jag ta mig ut och löpträna. Idag ska jag inte låta solskenet lura mig, vädret ska kollas upp ordentligt innan jag ger mig ut...

Tjingeling!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar