måndag 20 april 2015

Sista praktiska...

Idag höll vi den sista praktiska lektionen i vård och omsorg 2. Det firade vi med kaffe, kaka som några tjejer bakat samt betygsamtal. 

Utsikten på vägen till milnerskolan var perfekt idag...min sista promenad dit. 



Fika är alltid rätt!!! Underbara hembakta kakor :-)


Vi hade praktiska stationer också. Alltid bra att träna på venprov, blodtrycksmätning och kateterisering. 


Nu går det som en dans :-)

Betyget är jag galet nöjd med, ett B fick jag, mina ögon tårades för sån är jag! Mina lärare är kanonbra, utan deras stöd hade det inte gått lika bra. Kan inte fatta att jag kan få så jäkla bra betyg i skolan! Det hade jag aldrig kunnat drömma om!

Idag har jag bokat in en jobbintervju! Gissa om jag är taggad :-)

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar