onsdag 15 april 2015

Kosttillskott 😊

Det är inte mycket kosttillskott jag använder men just collagen tycker jag är jäkligt bra att tillföra kroppen när man blivit 30+. Collagen finns naturligt i kroppen och är ett protein som är en viktig byggsten i kroppens brosk, leder, ben, muskler och hud. Sen jag började med collagen har jag inte ont i knäna av löpning, huden blir slätare och inte lika finnig och håret växer otroligt fort.

Jag har använt Genacol 100 % collagen länge och den är kanonbra! Har bara hört positivt från andra också. 


Tyvärr är den lite svår att få tag i då den ofta restas, det är förståeligt :-) så när jag hittade ett erbjudande, från en annan leverantör, om att prova collagen plus skickade jag efter ett paket direkt. 


Dessa kapslar innehåller även laxolja med viktig omega3 samt c-vitamin, viktigt för immunförsvaret!

Jag ska ge dessa en chans, ta kapslarna ett tag till och se vilka jag föredrar :-)

Är det så att du har ont i muskler eller leder kan jag varmt rekommendera collagentillskott, det hjälper! Gå in på någon av länkarna och beställ hem ditt paket :-)


Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar