torsdag 16 april 2015

Träning idag.

Idag hade HLR utbildning i skolan. Jag har gjort det en massa år i rad då jag varit skyddsombud på min förra arbetsplats. Väldigt viktig utbildning, alla borde utbilda sig tycker jag, det kan rädda liv!

Eftermiddagen blev givande med diskussioner om palliativ vård, ett svårt ämne då det ofta är väldigt laddat. Naturens gång är inte kul alltid....

Träningen idag fick bli löpning på löpband inne på gymmet. Det gick bra faktiskt, kändes bra, ingen smärta någonstans... Men vad händer??? Jo, bandet lägger ner verksamheten efter 60 minuter, då höll jag på att ramla! Jag lyckades få upp farten igen men efter 2 minuter stänger bandet av helt och jag får inte igång det! Jag var inte klar så jag blev vansinnig! Det har jag inte varit med om innan. Måste vara bandet som är förinställt på nåt vis. Jag hade tänkt köra ett par minuter till...


SM-milen på lördag! Jag är nervös, längtar till det är över!!!!

Imorgon åker min Idafis till Turkiet! Jag är galet avundsjuk, hade varit sååå skönt att få komma iväg en vecka :-) Jag önskar henne och Sebbe en härlig vecka med allt vad det innebär!

Puss på dig lillesis 😘


Hon är längre än mig...starkare också för den delen 😏

Tjingelång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar