tisdag 21 april 2015

Intervaller is the shit!

Fasen vilka hemska intervaller jag körde idag, längs Hammarsjön, bland flanerare, andra löpare samt SNOKAR!!!! Hoppade högt vid ett par tillfällen (extra fart blev det med) hahahaha!

Idag var jag klar med träningen innan klockan slagit 9:00😊 Skönt att kunna göra det man vill sen. Ska skicka in jobbansökan på det jobb jag ska på intervju imorgon. Spännande som bara den! Håll tummarna ✊

Lugnet före stormen vid arenan nu...
Match ikväll, IFK vs Bajen 27-24 är min gissning! Oavsett resultat vinner de brandgula med 3 bollar. 


Ikväll kommer det nog kännas som om en tornado, inklusive extra allt, dragit in på handbollsplanen!!! Oh my god, säger jag bara...


Passa på att njuta av sol och värme, det ska jag göra, men först en välbehövlig dusch och frukost 😃☀️😎





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar