lördag 18 april 2015

SM-milen avklarad



Direkt efter loppet var jag grymt besviken på mig själv! Jag klarade inte att springa 10km under 60 minuter, det tog 61 minuter och 39 sekunder, för att vara exakt. Placeringen blev 188. Förra året blev jag placerad på 231 eller nåt sånt, placeringen blev bättre men tiden mycket sämre, varför???

Hela loppet gick bra fram till 9km, då insåg jag att jag inte kommer hinna innan förra årets tid och jag stannade för att gå...av någon jäkla anledning som jag inte fattar, jag behövde inte gå! Allt kändes bra, hade inte ont nånstans och krafterna fanns där (inte mycket men ändå) fysiskt orkade jag men mitt huvud ville inte mer, typiskt mig!

Nu är jag galet sugen på ett nytt lopp! Jag är arg på mig själv och kommer älta detta ett tag. Här ska vidtas åtgärder, nu är sölkorven laddad!!!

Någon som är på???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar