lördag 1 februari 2014

Underbara lördag :-)

Startade dagen med en powerklass och en spinningklass. Kan det bli bättre? Tror inte det :-)

Spinningskorna satt som en smäck :-) götapetter, vilken stor skillnad det var jämfört med att ha fötterna i trampkorgar. Jag fick ut mer av passet eftersom jag kunde plussa på ordentligt. Det var lite läskigt i början, det där med att sitta "fast" men det gick över när jag märkte att jag kunde lita på det.

Fick förresten hjälp av instruktören att klicka fast mig :-) Sen, när jag skulle av, lyckades jag inte...fick snöra av skorna och ta loss dom efteråt. Tydligen ett vanligt problem med nya skor då de inte blivit "slitna".

Brukar du spinna i korgarna? Köp cykel/spinningskor billigt på Biltema. Funkar hur bra som helst! Skillnaden är stor, du får ut mer av passet, det lovar jag :-)

Powern gick också bra! Fy vad stark och snabb jag kommer att bli ;-)

Kram D ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar