söndag 23 februari 2014

Spinning intervaller!!!

Det är så vansinnigt äckeljobbigt med spinning intervaller att jag emellanåt funderar på om jag kan gå där ifrån utan att skämmas. Givetvis kan jag inte det utan jag väljer att fortsätta plågas, konstigt nog. Min kondition är helt ok men det är aldrig fel att förbättra den. När jag är på pass vill jag köra på för fullt för att det ska ge resultat, det är väl därför jag blir spyfärdig ibland.

Tiden går fort och snart är det Gbg-varvet-start! Jag ligger bra till, tycker jag. Jag hör i omklädningsrummet på gymmet att det är fler än jag som ska dit och de verkar inte särskilt stressade, inte synbart i alla fall ;-)

För att inte få mer ont i vaderna har jag fått tipset att stretcha dom lite extra och att sitta med dom högt. Det är A som gett mig rådet och jag tänker följa det slaviskt, det funkar säkert! 

Vad ska/har du gjort för din hälsa idag? 

/ D 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar