söndag 16 februari 2014

Supergröt och collagen!


Köpte denna gröt igår så det blev en tallrik sådant i morse. Lovar att fota imorgon ;-) Det plus ett ägg och en halv grape :-) mumsigt! Frukost är det bästa på hela dagen!

Ett cirkel/challenge pass idag gjorde denna helg fullkomlig! Jag är väldigt nöjd med helgens prestation så jag funderar på att hålla imorgon, vi får se :-)

Hämtade hem ett par burkar Genacol 100% Collagen. Mina har varit slut ett par dagar så jag är väldigt glad för detta :-)


Dessa hjälper framför allt mot värk i leder och muskler. Det är bra! Själv har jag inte så ont i kroppen men min hud blir betydligt bättre och jag sover som en prinsessa, när jag väl sover :-)

Jag kan verkligen rekommendera dessa! Flera jag känner har blivit hjälpta. Ett extra plus är att håret växer snabbare, vilket jag gillar!

/Diana 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar