måndag 10 februari 2014

Måndag...

Kunde inte sova natten till idag! Helt sjukt! Jag var vaken hela jäkla natten! Jo, jag somnade förresten nästan direkt efter huvudet fallit ner på kudden, sov ca 30 min, snarkade tydligen också, för att sedan vakna och förbli vaken. Shit säger jag bara! Natten var evigt lång och dagen likaså.

Melissa hade kompis efter fritids så jag kunde sätta mig och bara göra ingenting mer än matlagning, typ. Skönt!

Vi var en runda på maxi också. Melissa gillar böcker så vi tog en sväng om bokhyllorna..

Själv blev jag imponerad av alla tränings och dietböcker som finns i maxis sortiment..

5:2 metoden är fortfarande mycket populär..

Att göra egna jouicer är också populärt liksom lchf-metoden :-)

Om man mixar alla metoder som finns, vad blir det då???

Skulle vilja höra vad folk tycker om de olika metoderna. Någon som provat? Resultat? Intressant tycker jag :-)

Inatt sover jag som en klubbad säl, det vill jag lova, hualia så trött jag är 😴

Sov gott! / D❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar