onsdag 5 februari 2014

50 minuter :-)

Idag var det hög tid för konditionsträning! Hade egentligen velat springa ute men det var minusgrader så inne kändes som ett bättre alternativ. Då valde jag mellan löpband eller crosstrainer 50 minuter. Det blev crosstrainern...

Ställde in den på 50 min fettförbränning, nivå 6 tror jag, sen körde jag loss. Götapetter vad tufft det var! Emellanåt körde jag på för fullt för att sakta ner tempot ibland. Lite intervallaktigt. Mycket musik i lurarna hjälpte mig genom hela passet. Svetten lackade!
Jag brände 577 kalorier, hur nu den kan veta det??? 

Glad i hågen och förstås, väldigt nöjd, gick jag för att hämta servett att torka av crosstrainern med. Jag svassade runt lite lätt sådär ( utan blodcirkulation i fötterna ) innan jag kom in i angränsande rum för att stretcha. Då upptäcker jag att jag svettats på ett sådant vis att det ser ut som jag har KISSAT PÅ MIG!!! Jag skämdes så jag rodnade! De gråa tightsen, jag hade på mig, är snabbtorkande men det var inte trosorna! Jag gick alltså runt på gymmet, till synes, nerkissad plus en blöt string där bak!

Jag stretchade det jag skulle och sen, när ingen såg, gick jag med snabba ben, in i omklädningsrummet. Hualia!!!

Huvudsaken är att mitt pass blev bra! Efter dusch förtjänade jag en sådan här goding 
Mycket god faktiskt! Mättade bra med :-)

Imorgon har jag bokat mig på en powerklass 12:00. Det ska vara 45 min så det blir perfekt innan jobb, precis som idag :-)

Då ska jag INTE ha sådana trosor under tightsen ;-) Kan inte smälta det...hoppas det roade någon så jag inte skäms i onödan, liksom ;-)

God natt! / svettstringen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar