tisdag 18 februari 2014

Ont i foten :-(

Av någon anledning fick jag ont i min vänstra fot efter cirkelträningen i söndags. Det sitter liksom på yttre delen av foten och gör riktigt ont :-( Jag tror det var stationen med "snabba fötter" som är boven i dramat. Jag hade svårt för att stödja på foten igår så jag smörjde med zongel, hjälpte lite. Tog en alvedon också och då funkade det. Trodde jag skulle behöva sjukskriva mig, jag går och står hela dagarna...

Idag är det bättre men jag kunde definitivt inte löpträna! Eftersom jag bestämt att jag skulle träna idag fick det bli cykel istället. När jag kom till gymmet testade jag att köra crosstrainer istället. Funkade bra, till min stora glädje!!! Körde 30 min och sen var jag nöjd :-)


Undrar om jag kommer bli förkyld??? Alla nära runt mig är det. Jag vill inte!!!!

Kram D ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar