torsdag 13 februari 2014

Älskade löpträning!

Det finns inte mycket som är bättre än ett bra löppass. Sant! Jag fick möjlighet att löpträna när Melissa var på skoldisco ikväll. Jag räknade med att det skulle vara tungt att springa och jag trodde att jag skulle behöva springa extra sakta. Konstigt nog kände jag mig pigg och fräsch i benen genom hela passet så jag pinnade på ganska bra. Det var isfläckar lite här och var samt en hel del stenhård snö så jag fick ta det lugnare vid det partierna och öka när det var fritt. Det blev nästan 7 km på 44 min, najs!
Trillade gjorde jag en gång. Slog mig inte särskilt, det var mer det att jag blev så paff, helt plötsligt låg jag ner, hann inte registrera att fötterna bara försvunnit....

Discot var kul och när Melissa ville hem var det lagom för mig att sluta springa :-)

Hon och jag var förresten uppe i stan idag och shoppade ny klänning till henne och en liten miniväska som hon kan ha på discot.
Då passade vi på att ta en fika på trendie :-) Jag kanske ska tacka denna underbara kladdkaka för all välbehövlig energi jag hade under löpningen...
Den var sjuuuukt god!
Melissa tog en glass ( som hon inte åt av för hon åt av min kaka ) 
Obligatoriska foton ;-)

Nu känns det gött att gå och lägga sig! Melissa är ledig imorgon så hon och jag ska ta en sväng på stan :-)

Godnatt! /D ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar