fredag 7 februari 2014

Inspiration :-)

Att få höra att jag inspirerar en annan till att träna och ta bättre hand om sin hälsa är stort för mig! Jag fick höra det igår och jag väljer, helt klart, att ta det som en fin komplimang! ❤️

Min teori om att träningsvärken skulle bli lindrigare när jag höll igång hela dagen efter power igår, stämde inte! Jag kände redan innan jag rest mig ur sängen, att smärtan är total. Till saken hör att jag var tvungen att rusa ifrån klassen utan att stretcha. Inte bra! Snällaste Ida plockade undan mina grejor ❤️. Herre Jesus vad stark hon är!!! Det är bra att träna med någon som är starkare, snabbare och segare än dig själv. Det gör att du inspireras att utmana dig själv mer än om du tränat ensam. Så är det för mig! 

Idag är det äntligen fredag!!! Melissa ska hämtas efter jobbet och vi ska myyyysa ❤️❤️❤️
Ha en fin fredag!!!

Kram D ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar