tisdag 4 februari 2014

Isprinssan :-)

Jag var i ishallen på förmiddagen för att hjälpa till med klassens skridskoåkning. Det var Melissas klass plus två till så jag kan lova att det kryllade av isprinsar och isprinsessor. Så himla härlig syn!

Här är min lilla sessa :-)
Man blir modigare ju mer man åker, till sist gick det riktigt bra för Melissa 
Det är roligt att åka, jag gör det gärna, under lugnare former ;-)

Pratade med en av de andra föräldrarna, som jag träffat tidigare i ett annat sammanhang, om jobb och sånt allmänt. Det visade sig att han arbetar med sånt jag gärna vill göra! Jag blev supertaggad att ta tag i det som jag funderat på läääänge, en utbildning! Jag ska kolla på det, definitivt!

Tänk att man kan hitta pepp där man minst anar det :-) Ishallen...;-)

Man lever bara en gång, åtminstone detta livet levs bara en gång...

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar