torsdag 20 februari 2014

Ajaj :-(

Jag var ute och sprang tidigare idag. Det kändes lite i min vänstra fot men efter en stund gick det över, konstigt nog, för att sätta sig i vänstra vaden istället!!! Shit!

Efter halva rundan fick jag ont i den andra vaden också. Hur är det möjligt? Med andra ord gick rundan väldigt sakta idag :-( Jag hade min sambo som sällskap så jag hade ingen mobil eller runkeeper igång, som tur är, det hade nog stressat mig. Tror att denna rundan är ca 5,8km.

Jag får nog vila från löpning några dagar till(!). Tråkigt men det är förmodligen det bästa just nu :-(

Snart jobb för min del men inte så länge, har tagit ledigt från 18:00, det är ju handbollsderby ikväll! IFK vs Malmö i handbollens mecka dvs Kristianstads arena ;-)


Vi räknar med vinst efter tre raka förluster!!! ❤️

Imorgon är det melissamysfredag!!!! Tjohoooo!!! ❤️❤️❤️

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar