söndag 9 februari 2014

Söndag!

Helgen går för fort! Helt klart! Redan söndag igen :-(

Vi tog en promenad medans Melissa danstränade i förmiddags. Kändes faktiskt våraktigt och fåglarna kvittrade :-)
Vi utgick från badhuset och gick rundan i vattenriket, linnerundan heter det nog. 
Tivoliparken är fint om våren, vi längtar!
Härligt uteväder idag :-) solen tittade fram och det gläder mig.

Som vanligt så har det varit fullt ös hela dagen. En fika på jobbet med konstlotteridragning. Vi vann inget :-( Sen var det bio för Melissa och veckohandling för oss. Skönt att ha det gjort och veta vad vi ska ha till middag.

Jag har inte tränat idag. Det har blivit att jag skjutit det framför mig hela tiden att det helt plötsligt blivit för sent. Känns inte bra kan jag säga :-(

Imorgon startar en ny vecka med nya utmaningar, helst med några timmars sömn i natt...

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar