tisdag 25 februari 2014

Bokrea!!!

Jag älskar bokrea! Det är då jag hittar böcker om träning, motion och nyttig mat som jag kan snöa in i och lusläsa :-) Dessa blev det till mig idag..


Martina Haags bok har jag tittat på måååånga gånger, den har jag velat ha så jag slog till på den. Laila Bagges bok har jag varit nyfiken på så det ska bli kul att kolla i den. Där finns mycket bra och inspirerande recept..


Många fina bilder! 


Det finns träningstips och scheman för både hemma och gymträning :-)


Löpning ligger mig varmt om hjärtat ❤️

Det finns exakta instruktioner för 30 dagar. Verkar riktigt bra om man vill skaffa sig koll på läget. Jag, personligen, har svårt att följa scheman eftersom jag jobbar skift och tröttnar efter ett tag. Sen kanske jag hade behövt det just för att jag jobbar skift, det är ju påfrestande.


Martina Haags heja, heja är högaktuell för mig! Kolla själv ;-)


Göteborgsvarvet är loppet i mitt hjärta ❤️

Passa på att köp böcker på bokrea! Det är nu du kan unna dig sådana du tittat på men varit för snål för att köpa tidigare ;-)

Kram D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar