fredag 16 januari 2015

Vad vill man läsa om?

Vad vill man egentligen läsa om i andras bloggar? Jag vill hitta en blogg där jag kan läsa om vardagliga saker som finns i olika personers liv. Vi är alla olika med olika vardagar och olika upplevelser i med och motgång. Jag vill läsa om andras lösningar på deras vardagsbekymmer, om deras intressen, hur andra hittar positiva glimtar i deras kanske lite monotona vardag. 

Jag läser gärna om människor vars liv inte är så överdrivet åt ett eller ett annat håll utan jag gillar sådant som är lite mer LAGOM eftersom jag är väldigt lagom själv 😉

Så, vad vill du läsa om? 

Just nu skulle jag i och för sig vilja läsa om vad tusan jag ska använda för foundation i mitt ansikte 😳 Den ska täcka allt utan att vara kladdig, min hud ser bedrövlig ut! 

Jag har provat flera och sist jag köpte blev det en BB cream från Body Shop, den är lite väl snäll. Sen använder jag Garniers roll on BB cream runt ögonen för att dölja mörka ringar, funkar hyfsat bra faktiskt 😊



Ingen selfie idag...

Kram D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar