söndag 18 januari 2015

Träningsvärk deluxe!

Ojojo, vilken träningsvärk jag har! Jag tränade med Ida i gymmet igår, baksida låt samt mage, så hårt har jag inte tränat på flera år. Idag blev det ett pass ihop med de vältränade tjejerna, som lyfter vansinnigt tungt, rumpa samt baksida lår stod på schemat. Hualia! 

Jag kommer inte till att kunna gå som vanligt imorgon, det kan jag lova, shit vad ont jag har redan nu. Magen är nog vad som har tagit mest stryk, tror jag 😖

Alltså jag har ju inte tänkt prioritera styrketräning nu men av nån anledning kändes det kul att testa det igen och jag kan till och med tänka mig att köra några pass nu i veckan som kommer. På mitt skolschema står det självstudier hela veckan så jag ska planera in träning/studier noggrant 😊 Roligt!

Nu är det söndagsmys framför tvn, mysigt!

Kram D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar