fredag 23 januari 2015

Jag är så jäkla trött!

Jag är sjukt trött på mina drömmar om nätterna. Det händer var och varannan natt att jag drömmer om höga vågor i olika hav. Oftast drömmer jag om att jag och min familj/nära och kära inkl barn, är på någon fin semesterort kring Medelhavet eller i Thailand och just när vi befinner oss nära stranden kommer de förbannade vågorna. Antingen höga som tsunamis eller väldigt höga intensiva som håller på att dränka mig eller någon annan i sällskapet. 

Detta gör att jag nästan varje natt vaknar med panikångest! 

Till saken hör att jag varken var med om eller känner någon som överhuvudtaget hade någonting med tsunamin i Thailand 2004 att göra. Finns ingen koppling!

Jag och Melissa råkade ut för ett tillbud när vi var i Turkiet men det blev inte någon fara. Kan det vara den händelsen som spökar?

Visserligen hatar jag vågor, det har jag gjort så länge jag kan minnas, kan det vara det som stör?

Vad fasen ska jag göra åt mina mardrömmar? Det är riktigt jobbigt :-(

Kram D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar