onsdag 7 januari 2015

SM-milen!

Jag är anmäld till årets upplaga av SM-milen i Malmö 18/4 2015!!! Tjohooo!


Eftersom jag sprang förra året fick jag erbjudande om att anmäla mig till halva priset innan 12/1 så det har jag gjort nu. Gissa om jag är taggad! Redan!

Träningen går bra, löpningen funkar kanon på löpband och så snart som möjligt ska jag börja springa ute, åtminstone ett pass i veckan, blir nog bra att starta med. 

För att hålla upp konditionen ska jag köra spinning eller crosstrainer. Spinning är ju kanon för konditionen. Jag kommer inte satsa någonting på styrketräning förutom några få övningar med fria vikter/skivstång för benen, core samt armar OM jag känner för det 😉 Jag kommer att gå all in för konditionen denna vår, Göteborgsvarvet ni vet...

Detta ser jag fram emot! 

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar