söndag 4 januari 2015

Söndag kväll

Söndagar innebär alltid söndagsångest när det närmar sig kväll. Idag känns det dock inte lika hemskt för vi jobbar bara imorgon sen är det en fri dag igen, då är det inga problem liksom. 

Igår såg vi Hobbit 3 och jag kan verkligen rekommendera den, riktigt bra att se den i 3D också. Som tur var hade jag mycket godis med mig, det är lättare att se spännande film om man äter samtidigt 😉

Idag har vi varit och promenerat på Balsberget, så härligt det var, solen sken och det var hyfsat vindstilla. Jag älskar utsikten



Jag har en app i min nya iPhone som mäter varje steg, längd och höjd man går eller springer, mycket intressant. Man kan ställa in den så den mäter precis allt man gör men det har jag inte begripit mig på så det har jag inte. Den lagrar allt dessutom så man kan se och jämföra hur man nu vill. Kul!

Det var 12 våningar upp på Balsberget...

När vi kom hem satte vi igång Sagan om ringen. Den är riktigt lång. En semla till det sen njöt vi i var sin hörna på soffan 😃

Ha en fortsatt skön kväll! Kram D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar