lördag 10 januari 2015

Kan knappt fatta det

Jag har lite svårt att ta in att jag inte ska jobba på fabriken mer. Känns sorgligt, läskigt och spännande på samma gång. Det var ledsamt på jobbet igår och nu känns det lite tomt. Mina arbetskamrater har betytt väldigt mycket för mig, det kommer att bli svårt att känna sådan tillit till andra på en ny arbetsplats, tror jag men jag ska absolut ge det en chans 😊

Mitt mål är en högskoleexamen och ett sprunget Stockholm Marathon innan jag är 40 år. Det är lika bra att lägga målen högt och ha flera delmål att sträva efter, delmål + belöningar är vad som funkar bäst för mig. 

Vi får se vad det blir för utbildning, har två olika alternativ som jag funderar på, måste läsa på bättre innan jag bestämmer mig. 

Jag har skrivit det förr och jag skriver det igen: Jag ser fram emot min framtid, det har jag inte gjort på länge! Det enda som kan hindra mig nu är mina egna rädslor för att misslyckas - det måste jag arbeta bort för jag vill inte vara käppen i mitt eget hjul...

Kram D ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar