måndag 26 januari 2015

Funderingar...

Handbollsträningen gick kanonbra! Tjejerna tränas hårt och på slutet kör de match, denna gången på helplan, mycket spring med andra ord. Fasens vad duktiga dom är! Kämparglöden är på topp 👍

Ikväll funderar jag på lite tråkigheter, bla mitt jobb som jag kommer att sakna och det gör sig påmint nu när det är avtackning på torsdag. Jag kommer inte att åka dit utan jag väljer att avstå då jag har fulldag i skolan. Det blir dessutom för sorgligt för mig, orkar inte gråta mer, det gör för ont. Jag har stämplat ut och nu ska jag gå vidare. Så är det bara... 😩

Imorgon blir det träning på förmiddagen och sen hemmastudier. Kanske en promenad med denna gosse också


Ludde är min lille prins! Hoppas Ida kan följa med 😉 nouw.se/rosenvalley 

Kram D ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar