torsdag 29 januari 2015

Springa lopp 😊

För att jag ska bli motiverad till att träna behöver jag ett mål, då är det smart att anmäla sig till ett lopp 👍 Jag har hittills, i år, anmält mig till Göteborgsvarvet och SM-milen. Jag kan tänka mig ett eller två milslopp till lite senare typ i augusti/september nån gång. Midnattsloppet ihop med Kajsa kanske?? Någon mer som är sugen??? 😁

Idag kom dessa med posten...


Mina två första lopp var vårruset i Malmö. Det är ett lopp för tjejer 5km, inget jag kan tänka mig idag då det är för kort. Om jag skulle ställt upp hade det varit ihop med ett gäng, som en kul grej, det hade kunnat va nåt 😊

Tjejmilen i Stockholm har aldrig lockat mig även om det verkar väldigt häftigt med mycket roligt runt omkring loppet. Vet egentligen inte varför, det är inte särskilt dyrt och banan ska vara lättsprungen 😃 Rekommenderas av alla som sprungit!

Om jag ska springa i Stockholm blir det Marathon, inget annat 😉

Kram D (kaxig som få)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar