måndag 19 januari 2015

Om jag har ont?

Svar: Ja! Fy fasen vad ont jag har! Jag tror inte att jag haft så ont i mina magmuskler som jag har idag, tidigare. Det gör till och med ont när jag andas! Sömnen inatt blev lite si och så då jag haft svårt för att vända mig i sängen när magen knappt går att använda...

Vad har jag lärt mig av detta? JÄKLIGT BRA MAGÖVNINGAR!!!! Som ska utföras fler gånger! Kanske inte än på några dagar men sen så 😃 Längtar redan, shit vad effektivt det var. 

Övningarna vi gjorde var inte svåra, vem som helst kan göra dem, det var övningar man INTE får ont i nacken av, bra! Jag har inte några egna bilder på övningarna och jag vågar inte sno bilder från någon annan 😁 Är du nyfiken förklarar jag gärna 😊

Nu ska jag plugga! Jag ska börja med att titta på dokumentären "Armlös, benlös men inte hopplös", ska bli intressant. 

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar