torsdag 1 januari 2015

Årets första dag :-)

Vi har inte gjort för mycket idag. Nästan ingenting alls om jag ska vara ärlig :-) Det har varit slappt i soffan framför Hobbit 2 så nu kan vi gå på bio och se trean, det ska bli roligt! 

Det enda vettiga var en promenad på kvällen, det var tvunget efter allt det slöa i soffan med godis och grejor... Spinning efter jobb imorgon, nu jäklar är jag igång!!! 

Kvällen hos mina föräldrar igår var stillsam och precis så som jag vill ha den. Jag som kör den nyktra stilen gillar nyktra middagar :-) med god mat och roliga spel. 

Vid tolvslaget kramade jag om mina nära men mest blev det Luddetröst, han var inte glad för smällarna


Nu är det läggdags för jag ska upp tidigt. Melissa är hos sin pappa så hon slipper vara på fritids, hon tycker där är roligt men hon föredrar att sova lite längre numer, hade jag med gjort! Det blir lite tomt utan henne här så jag ska ringa henne imorgon :-)

God natt! Kram D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar