torsdag 15 januari 2015

Ojojoj!!!

Vilken dag! Jösses! Det var riktigt kul att träffa alla idag 😊 Vi startade med medicin och det verkar intressant men kan nog vara ganska svårt. Vi ska skriva vår individuella studieplan till imorgon. Jag tänker gå all in så det är vad jag tänker skriva 😉 


Efter lunch hade vi Vård och omsorg 2, där skrev vi våra individuella studieplaner direkt samt hade samtal enskilt med lärarna, samma som vos 1, då jag talade om att jag ska gå all in och jag vill bli coachad till höga betyg för jag vill ha möjlighet att läsa på högskola 😃

Jag tror att jag kommer att kunna ha ett annat fokus nu när jag kan lämna Continental Foods bakom mig, gå vidare mot det jag verkligen vill. Det kändes mycket bra, ingen ångest alls, fasen vad skönt det var!

Tjohooo! Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar