onsdag 3 juni 2015

Skola, onsdagsfika & löpargrupp!

Skola i förmiddags, etik och människans livsvillkor, mycket intressant ämne, måste bara våga prata mer på lektionerna. Det är inte helt naturligt för mig att bara bubbla rakt ut i tid och otid. 

Eftersom det är onsdag blev det onsdagsfika på café Sandhem. Det var längesen sist så det var riktigt gott. Vi delade en kycklingsallad och köpte vars en god kaka 😊


Idag hade jag bestämt mig för att testa Kristianstads löpargrupp och gissa om jag gillade det? Gud vad jobbigt det var men ack så skoj, trevliga människor som peppade på hela tiden. 

Passet bestod av jogg/uppvärmning, löpskoleövningar och intervaller, 3x(3+2+2) minuter med 1 minuts vila mellan varje intervall. Jag kan säga att det var galet jobbigt (3 min är lång tid) och jag hade aldrig gjort detta själv, trots att jag behöver. Det är känslan efteråt som gör att man gör om det, så härligt. 

Imorgon kommer inte jag till att kunna gå smärtfritt, det är det värt 😊

Blåste gjorde det, kolla volymen jag fått på håret 😂😂😂



Förresten så gick jag och Anita morgonpromenaden rekordsnabbt imorse! Det tar sig 👏🏻👊🏻 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar