torsdag 4 juni 2015

Dagens trauma!

Råkade sticka hemifrån utan min 6:a!!! Hur kunde jag! Det var det värsta jag gjort på länge 😩 Det var när familjen gick till tivoliparken för att träffa Ida & co och jag har inte en enda bild på detta. 

Strandhugget idag var fullproppat med människor och artister. Pidde pannkaka och Hasse Andersson bland annat. Mycket trevligt men som sagt odokumenterat. Ska inte hända igen!

Studiedag imorgon! Här ska pluggas och tränas. Morgonmotion som vanligt samt löpning 9-10 km. Längtar till onsdag när det är intervallträning med löpargruppen igen. Fick inte så ont av passet igår som jag trodde, konstigt ☺️ Tog väl inte i ordentligt, som vanligt...

Nattinatti! Nu ska jag lyssna på Jonas Colting, i senaste podden pratar de om swimrun...det vill jag prova! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar