tisdag 9 juni 2015

Det går bra nu...

Morgonpromenaden fick bli med sambon idag då mor är bortrest. Det gick nästan lika bra men det fick bli med en timmes fördröjning ;-) Djuren hade till och med hunnit få frukost innan vi dök upp :-)




Alla fåglarna käkade hej vilt, hahaha! 

Det fick bli en pluggdag idag, vi var till och med på biblioteket och letade information till min inlämningsuppgift. Faktiskt väldigt intressant och givande. När det gäller mitt pluggande har jag väldigt dåligt självförtroende. Det känns som att ju mer jag skriver desto mindre rätt blir det och när jag tycker att jag är klar kan det vara så att jag skriver om en jäkla massa av rädsla för att jag missuppfattat uppgiften och skrivit fel. Detta gör att det tar en jäkla tid!

Jag är inte klar än, deadline är på söndag, så jag ska suga på uppgifterna lite till...

Som rubriken säger så går det bra nu...med löpningen alltså...det går så bra nu att jag springer 10k utan bekymmer alls. Idag blev det 10,2k till och med. 


Jag har bestämt mig för att springa varannan dag. Det gör jag utöver morgonpromenaderna samt att jag ska vara med på löpargruppens intervallträning på onsdagar. Jag skulle behöva få in styrketräning någonstans men det får bli längre fram. Ett och annat spinningpass hade inte heller skadat, kanske jag ska byta ett löppass mot ett spinningpass en gång i veckan? Det tåls att tänka på, spinning är ju kanon för flåset. 

Nu blir det dusch och soffhäng innan läggdags. 

Kramar D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar