tisdag 23 juni 2015

Regnig sommar!

Idag var promenaden skön men blöt. Jag hade inte kollat upp hur vädret såg ut innan jag gick ut så det blev en överraskning 😁


Men det gick bra ändå...har man bestämt så har man, morgonpromenad är nästan heligt!

Det blir förmodligen regn hela dagen så varför inte börja läsa en bra bok? Vi var på Ica Maxi igår och köpte några pocketböcker. De har sänkt priset till 49:- styck och det gäller alla pocketböcker. Passa på om det är nåt du vill läsa i sommar. 

Den här har jag velat ha länge, har hört talas om den och den verkar intressant 


Bea Uusma är syster till Martina Haag. Jag har lyssnat mycket på poddar de varit med i. Jag gillar dem skarpt, de springer oxå och det är alltid intressant, sen har de intressanta yrken, Bea är läkare bland annat och Martina är författare och skådis mm. 

Det ska bli spännande att läsa om Beas expedition till nordpolen för att finna svar på vad som hände Andree och hans vänner under luftballongsfärden 1897 😊

Ha en fin tisdag! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar