söndag 21 juni 2015

Gymmet!

Tränade på gymmet idag. Löpband is the shit säger jag bara! Kändes riktigt bra faktiskt, tror intervallträningen gör nytta ändå, har varit väldigt skeptisk innan jag provade. 

Passade på att träna benen när jag ändå var där liksom, squats och sumosquats bland annat. Kommer inte kunna gå smärtfritt imorgon 🙈 Gött!

När vi skulle gå hem öppnade sig himlen så vi fick vänta tills det gått förbi...


Atc-hörnan på gymmet, har aldrig provat men det är säkert kul och effektivt!



Tänk om det ska regna hela sommaren. Då blir det ta mig tusan inte så kul 😏 Jag har skola en vecka till sen är jag fri att jobba så mycket jag vill! Tjohooo!!!

Skickade in sista arbetet idag, kändes riktigt skönt! Håll tummarna för mig ✊🏻

Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar