torsdag 1 augusti 2013

Trött!

Denna veckan har jag varit vansinnigt trött. Jättetråkigt faktiskt! Jag har inte orkat göra så mycket och det är synd. 

Igår var vi och hälsade på vid det scoutlägret de håller vid Hultet (tror jag att det hette..) Det var fint där :) tog lite bilder
Sjön som de badade...
...och paddlade i :)
Duschanvisning :)
Melissa ville prova lite grejer de hade för barn :) här är hon i rosa tröja :)
Info-tavla med info och postlåda, perfekt för de som vill skicka nåt till sina nära och kära :)

Idag blev det cykeltur till och från jobbet. Det är ca 5,5 km, enkel väg, och det är faktiskt väldigt skönt att cykla trots att vi får bege oss vid 05:15. Man vaknar till av all frisk luft :)

Det blev en tur till gymmet med idag, trots att jag inte ville, och det är bra! Nu ångrar jag inte det!

Det blev 2000m rodd (apjobbigt) crosstrainer fettförbränning 15 min (apjobbigt) och sen körde jag lite biceps+axlar+knäböj och några deadlift med kettlebells! Inte illa! Vilade mig i baren medan jag väntade på sambon :)
Gillar gymmet jag tränar på, där är alltid fräscht och snyggt :)
Inte så mycket folk i gymmet just nu, många går på Zumba vid denna tiden :)

Imorgon kör de spinning med discotema. Jag är sugen!!! Får se hur trött jag är...

/Diana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar