tisdag 20 augusti 2013

Crosstrainer idag!

Jag valde mellan 30min crosstrainer och 30min Stairmaster, intervall på båda, valet blev 30min crosstrainer intervall. Blev inte så mycket skillnad mellan intervallerna och det kändes nästan likadant på de båda nivåerna men det gör inget för fy fasens vad jobbigt det var!
Det blev jobbigt för flåset redan efter en minut så att hålla på i 30min var riktigt jobbigt och jag svettades jättemycket. Jag är lite orolig över att jag har så dåligt flås. Det är förmodligen såhär det är innan man kommit igång riktigt men det är inte roligt :( Som tur är har jag känslan efteråt som stärker upp. Det är riktigt skönt när man är färdig, ställer sig i duschen och njuter av känslan av att vara stolt över sig själv! Det är den känslan som gör att man plågar sig själv under passets gång :)
Imorgon är det vila som gäller. Har andra projekt på gång innan jobbet imorgon och det passar bra. Känner att jag tränat mycket sista tiden. Får se vad som står på schemat till torsdag :) Förmodligen löpning...

/Diana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar