lördag 10 augusti 2013

Lördagsmys!

Idag blev det ett power-pass på morgonen. Jobbigt jobbigt men fasens vad bra gjort av mig. Pratade med instruktören, som jag vet är glad för att löpträna, om Göteborgsvarvet. Hon hade inte anmält sig men var ändå sugen på att komma igång med löpning igen så vi bytte telefonnummer och ska se till att köra lite löpning ihop. Det ska bli roligt och jobbigt att träna med ett proffs :)

Jag fick hem min lilla älskling med idag. Hon slängde sig på soffan och flummade lite innan vi gick på bio och såg "Dumma mig 2"
Här ligger hon och tittar på tv ihop med hennes älsklings häst Sunni som hon vann på en lott vid Kristianstaddagarna <3
Biomys <3 med massor av godis och popcorn! Jag åt alldeles för mycket godis! Fy bubblan vad knas jag kände mig när jag kom hem... Det fick bli en liten löprunda för att bli av med lite av detta överflöd av energi som jag stoppade i mig på bion. Urk!

Nät jag sprang förbi "himmavid" satt Thomas på trappen så jag tog en sväng inom och försökte le det finaste jag kan. Gick sådär! :)
Nu är jag ganska slut i kroppen och det känns fantastiskt bra :)

/Diana <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar