tisdag 6 augusti 2013

Power igår kväll :)

Jag var verkligen inte sugen på att träna igår, inte ett dugg faktiskt. Jag hade ju sprungit lite kvällen innan så det kändes som att det var bra nog. Dessutom var jag trött efter den tidiga morgonen. Det var till och med så att jag satt vid middagsbordet och sa att jag inte kommer att hinna dit i tid trots att jag hade en halvtimme på mig...

Som tur är har jag en sambo som vet hur mycket min träning betyder för mig och ibland är det så att han måste pusha på lite, men bara lite, för att jag ska lägga på ett kol och komma iväg. Så blev det igår! Det är jag glad för!

Jag kom iväg på ett power/body pump pass igår och det var bland det bästa pass jag gjort på länge. Blev stolt över mig själv :) 

Det är dessutom så himla trevligt att sitta och prata lite med andra träningstokiga människor efter passet. Jag blir glad och inspirerad. Instruktörerna är vansinnigt duktiga och peppande. Det finns bara positiva egenskaper med att gå och träna :)

Eftersom jag körde väldigt hårt igår, vilar jag idag, har träningsvärk i framsida lår och skinkor :)

Idag ska jag tvätta gurkor för inläggning och gå på handboll!!!

Bilder kommer sen :)

/Diana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar