torsdag 15 augusti 2013

Ledig dag idag!

Ledig från jobbet idag! Så skönt! Jag och Melissa var på Andy's lekland ihop med hennes kusin och kusinens pappa. Jättetrevligt! Pappan och jag pratade mycket om pluggande :) jag är sugen på att ta en distanskurs i kost och hälsa och fick en hel del tips och idéer på hur jag kan gå till väga. Han fick det att låta så himla enkelt, det är det säkert med, det är jag som gör allt så väldigt svårt och jobbigt. Nästa vecka är det jag som besöker VLC för vägledning :)

På tal om vägledning, idag körde jag löppass med sällskap, inte vilket sällskap som helst utan en som är väldigt van vid träning och löpning så jag kände mig ganska nervös men samtidigt förväntansfull.

Det gick över förväntan, trots att jag flåsade jättemycket och hon inte alls, kändes det bra med draghjälp. Jag har dålig kondition så detta behöver jag. Tyvärr fick jag vansinnigt ont i mitt vänstra knä vid 4,3 km. Det gick inte att springa mer och jag blev så besviken. Jag har bestämt mig för att inte gräva ner mig i det utan gilla läget och komma igen. I värsta fall får jag vila knät från löpning och köra cykling och spinning ett tag för att få upp konditionen.

Fick en del tips och de tänker jag använda mig utav, bl.a. att inte träna imorgon och det är nog smart ;) jag har ont i knät, tråkigt men sant :(

Förutom det har jag haft en härlig dag med mycket positivitet!!!

/Diana 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar