fredag 23 augusti 2013

Jobbigt jobbigt!

Jag var ute en runda i morse. Det var jobbigt och det enda positiva med det var det härliga vädret och att jag överhuvudtaget gav mig ut i löpspåret.
Det blev inte så många löpmeter utan det blev mest powerwalk. Det är inget fel med det men jag önskar att jag hade orkat springa mer än jag gjorde. Jag är inne i en svacka, helt klart, annars vet jag inte varför det helt plötsligt är så svårt med löpningen. Kanske förkylning på gång, vet inte, hoppas det snart är över så jag kan träna som jag vill.
Utsikten är det inget fel på längs Hammarsjön. Det är härligt att ha så nära till en bra slinga :)

Imorgon bär det av till Ullared, det blev inget förra helgen så imorgon är det tålamodet av stål som ska fram ;)

/Diana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar